پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۷

عیادت خادمان امام رئوف(ع) از دو جانباز در محمودآباد

خادمان امام رئوف(ع) در محمودآباد به عیادت دو جانباز محمودآبادی رفتند.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، به مناسبت سالروز میلاد سقای دشت کربلا، حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز و به همت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرستان محمودآباد، جمعی از خادمیاران محمودآبادی به منظور عیادت در منزل دو جانباز سرافراز این شهرستان حاضر شده و با آنان دیدار کردند.

خادمان امام هشتم(ع)، در حالی که امام جمعه سرخ‌رود، مسئول امور بانوان فرمانداری و سرپرست بنیاد شهید محمودآباد نیز آنان را همراهی می‌کردند، در سرخ‌رود، در منزل جانباز سرافراز، احسان پروین حاضر شدند و از وی عیادت کردند و روز جانباز را به وی تبریک گفتند.

در این دیدار سید هادی حسینی ذاکر اهل‌ بیت(ع) دقایقی را به مولودی‌خوانی پرداخت و دل‌های حاضران را صفا بخشید.

در پایان این دیدار هدیه‌ای از طرف امام جمعه سرخ‌رود به همسر این جانباز سرافراز تقدیم شد. 
همچنین قطعه فرش متبرک حرم رضوی و تبرکات حرم از طرف دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به جانباز گرامی، احسان پروین اهدا شد.

سپس خادمیاران محمودآبادی در روستای ملاکلا حضور یافته و به عیادت جانباز سرافراز دائم در بستر، گداعلی اکبری رفتند و ضمن تبریک روز جانباز به وی و خانواده وی، برای این جانباز عزیز آرزوی شفای عاجل و کامل کردند.

در این دیدار نیز ذاکر اهل بیت(ع) با ذکر مدح و مولودی فضایی معنوی را بر مجلس حاکم کرد.

همچنین هدایایی به همسر این جانباز تقدیم شد و یک قطعه فرش متبرک حرم و تبرکات حرم رضوی نیز به پاس ایثارگری‌های این جانباز سرافراز به وی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی