پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۹

بر گزاری جشن اعیاد شعبان در فرهنگسرای امام رضا 

به مناسبت اعیاد ماه شعبان مراسم جشنی به همت وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جشن ولادت‌های روزهای آغازین ماه شعبان به همت فرهنگسرای امام رضا (ع) و با مشارکت خادمیاران رضوی، خادمان حسینی در ستاد بازسازی عتبات عالیات و بسیج خواهران سبزوار و با حضور جمعی خادمیاران و مسئولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین شرفی در این برنامه بر اهتمام مردم به جهاد تبیین برای شکرگزاری نعمت ولایت تاکید کرد و گفت: دشمن دروغ پراکنی زیاد دارد و باید توجه داشته باشیم که  یکی از راه‌های دشمن برای جنگ ترکیبی که بسیار مخرب‌تر از جنگ نظامی است همین دروغ پراکنی است.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: در شرایط کنونی که دشمن از طریق شبهه افکنی به دنبال اهداف شوم خودش است مطالعه و انتقال پاسخ صحیح شبهات به جامعه و حتی خانواده از مهمترین وظایف ما می‌باشد.
حجت الاسلام شرفی خاطرنشان کرد:  مسئله نعمت ولایت مربوط به انقلاب اسلامی نیست بلکه ریشه در چهارده قرن اعتقادات شیعه و گفتار معصومان(ع) دارد. 
 مولودی خوانی ذاکران اهل بیت(ع)، و تقدیر از بانوان فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی