پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۹

بر گزاری جشن اعیاد شعبان در فرهنگسرای امام رضا 

به مناسبت اعیاد ماه شعبان مراسم جشنی به همت وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جشن ولادت‌های روزهای آغازین ماه شعبان به همت فرهنگسرای امام رضا (ع) و با مشارکت خادمیاران رضوی، خادمان حسینی در ستاد بازسازی عتبات عالیات و بسیج خواهران سبزوار و با حضور جمعی خادمیاران و مسئولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین شرفی در این برنامه بر اهتمام مردم به جهاد تبیین برای شکرگزاری نعمت ولایت تاکید کرد و گفت: دشمن دروغ پراکنی زیاد دارد و باید توجه داشته باشیم که  یکی از راه‌های دشمن برای جنگ ترکیبی که بسیار مخرب‌تر از جنگ نظامی است همین دروغ پراکنی است.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: در شرایط کنونی که دشمن از طریق شبهه افکنی به دنبال اهداف شوم خودش است مطالعه و انتقال پاسخ صحیح شبهات به جامعه و حتی خانواده از مهمترین وظایف ما می‌باشد.
حجت الاسلام شرفی خاطرنشان کرد:  مسئله نعمت ولایت مربوط به انقلاب اسلامی نیست بلکه ریشه در چهارده قرن اعتقادات شیعه و گفتار معصومان(ع) دارد. 
 مولودی خوانی ذاکران اهل بیت(ع)، و تقدیر از بانوان فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت آسان جانبازان در دستور کار قرار گیرد
تولیت آستان قدس رضوی با صدور دستوراتی به مسئولان حرم مطهر رضوی، نسبت به تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت راحت جانبازان در…

تلویزیون اینترنتی