پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۹

حضور شرکت آرد قدس رضوی در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان تهران

شرکت آرد قدس رضوی با رویکرد معرفی هرچه بهتر محصولات و فعالیت‌های دانش‌بنیان خود در نمایشگاه دو روزه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان که در مصلی تهران برگزار شده، حضور پیدا کرده است.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت آرد قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: در این نمایشگاه ظرفیت بالای علمی و پژوهشی، توان فنی و تحقیقاتی و همچنین محصولات دانش‌بنیان شرکت را برای بازدیدکنندگان و سایر شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی خواهیم کرد.
سعید مطابق ادامه داد: علاوه‌براین در تلاش هستیم بتوانیم ضمن همکاری با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف، از ظرفیت‌های موجود در این بخش در راستای پیشبرد اهداف متعالی آستان قدس رضوی استفاده کنیم.
او آشنایی بیشتر با ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال مرتبط با صنعت آرد و نان در کشور و نیز فراهم شدن زمینه تعامل و همکاری موثر با آن‌ها را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای حضور شرکت آرد قدس رضوی در نمایشگاه‌هایی از این دست عنوان کرد. 
مطابق او ادامه داد: علاوه‌براین، برنامه‌ریزی شده تا برای اجرای طرح‌های توسعه شرکت، تا حد ممکن از توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی فعال در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی بهره‌مند شویم.
او افزود: در روز نخست این نمایشگاه، علاوه‌بر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، وزیر بهداشت کشور زیمباوه نیز از غرفه شرکت آرد قدس رضوی دیدن کردند.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در سال 1401 در هشتم و نهم اسفند ماه جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی