پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۰

آمادگی خادمیاران رضوی سبزوار برای خدمت رسانی به زائران نوروزی

رییس فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار از  آمادگی دویست نفر از خادمیاران رضوی این شهرستان برای خدمت رسانی به زائران نوروزی 1402 خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، علی جانفزا طی سخنانی در جمع خادمیاران رضوی و خادمان حسینی با تأکید بر خدمت رسانی دویست نفر از خادمیاران رضوی طی تعطیلات نوروز سال جاری بر اهتمام خادمان برای پذیرایی از زائران امام رضاعلیه السلام طی نوروز 1402 تأکید کرد. 

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان سبزوار در مسیر طریق الرضا (ع) قرار داشته و مشتاقان زیارت امام رضا علیه السلام از اقصا نقاط کشور از طریق سبزوار به مشهد عزیمت می‌کنند لازم است مثل همیشه همشهریان سبزواری میزبان خوبی برای زائران رضوی باشند.
جانفزا ادامه داد: طی نوروز 1401 نیز خادمیاران سبزواری امام رضا علیه السلام طی هفت روز در مکان مناسبی که به همین منظور مهیا شده بود از 18000 نفر از زائران پذیرایی و چهار هزار نفر را نیز اسکان دادند. 
وی افزود: در طول این هفت روز دویست نفر از خادمیاران طی دو شیفت به صورت شبانه روزی به زائران امام رضا علیه السلام خدمت رسانی کردند.
 رییس فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار اظهار کرد:  امیدواریم با همتی که خادمیاران دارند امسال نیز علاوه بر پذیرایی از زائران، برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز با توجه به تقارن نوروز باماه مبارک رمضان توسط فرهنگسرا اجرا شود.

جانفزا گفت: پیش بینی می‌شود ایام نوروز سال ۱۴۰۲ پذیرایی و اسکان بیش از بیست هزار نفر از زائران حضرت رضا علیه السلام توسط خادمیاران سبزواری و با همکاری فرهنگسرای امام رضا(ع)انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی