پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۰

مسابقه قرآنی «در انتظار موعود» در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

مسابقه قرآنی «در انتظار موعود» از سوی  واحد محافل و مسابقات دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی ویژه میلاد امام عصر(عج) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، در این مسابقه جانشینی صالحان در زمین محور سوالات قرار گرفته است هم چنین آیاتی از سوره‌های اعراف، نور، مریم، هود، انبیاء، قصص، حج و ... که در روایات مرتبط با امام زمان(عج)  است در بین سوالات گنجانده شده است. 
این مسابقه با هدف آموزش و آشنایی بیشتر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با سوره‌های قرآن و مفاهیم آن و احادیث و روایات معصومین(ع) ویژه عموم زائرانی که در محافل، کارگاه‌ها و نشست‌های قرآنی حرم مطهر شرکت می‌کنند، تدارک دیده شده است.
شرکت کنندگان در این مسابقه قرآنی، باید پاسخنامه را تا 15 اسفند تکمیل و آن را در صندوق ویژه پاسخنامه‌های قرآنی واقع در اتاق 11 دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی بیندازند. قرعه کشی مسابقه قرآنی «در انتظار موعود» 17 اسفند برگزار خواهد شد  و به برگزیدگان جوایز متبرک رضوی اهدا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی