پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۱

دریافت لوح و تندیس جشنواره «تجلیل پیشگامان تحقیق و توسعه» توسط شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی

در دومین جشنواره «تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه» استان خراسان رضوی، شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

به گزارش آستان نیوز، در جشنواره تجلیل از پیشگامان و برترین‌های تحقیق و توسعه، بیش از ۷۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه تحقیق و توسعه در استان در بازه زمانی حدود ۲ ماه ارزیابی شد.
پس از فرآیند ارزیابی براساس راندمان عملکرد واحدهای تحقیق و توسعه توسط خانه صنعت، معدن و تجارت و انجمن مراکز تحقیق و توسعه خراسان، ۲۰ واحد برتر انتخاب و در این مراسم از آن‌ها تقدیر شد.
در این جشنواره واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی به دلیل انجام اقداماتی همچون دستیابی به دانش فنی تولید انواع بهبود دهنده آرد و محصولات پودری بدون گلوتن و نیز دریافت گواهی دانش‌بنیان از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به عنوان واحد تحقیق و توسعه پیشگام در صنعت استان برگزیده شد.
در همین راستا از محمدرضا رجبی مقدم مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی و سعید مطابق مدیر تحقیق و توسعه این شرکت، با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

آرد قدس رضوی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ گروه صنایع غذایی و کشاورزی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که سالانه ۶۵ هزار تن انواع محصول را تولید و در سطح کشور عرضه می‌کند.
این تولیدات شامل ۳۲ نوع محصول در گروه‌های انواع آرد گندم، انواع پودر کیک، پودر خمیر پیتزا و همچنین انواع بهبود دهنده‌های آرد است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت آسان جانبازان در دستور کار قرار گیرد
تولیت آستان قدس رضوی با صدور دستوراتی به مسئولان حرم مطهر رضوی، نسبت به تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت راحت جانبازان در…

تلویزیون اینترنتی