پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۱

حضور مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس در نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران

همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، رئیس سازمان صدا و سیما و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با افتتاح نخستين نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و مهندس مقیسه رئیس سازمان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ساترا با حضور در غرفه آستان قدس رضوی در جریان فعالیت‌های صوتی و تصویری این مجموعه قرار گرفتند.

در این بازدید رئیس سازمان صدا و سیما با تشکر از حضور آستان قدس رضوی در این نمایشگاه گفت: آغاز نمایشگاه مزین به صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام بود و انشاالله ذیل عنایات حضرت در مسیری که پیش می‌رویم موفق باشیم.

نمایشگاه رصتا که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود، از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان است.

علاقه‌مندان به فعالیت‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی می‌توانند در غرفه این مجموعه در ابتدای درب ورودی نمایشگاه با خدمات این مجموعه آشنا شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی