پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۰

دل های دانش آموزان کرجی با پرچم رضوی زائر مشهد شد

کانون خدمت رضوی منطقه ۹ کرج، با همکاری آموزش و پرورش مراسم زیارت امام مهربانی‌ها را با حضور دانش آموزان در مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه، کانون خدمت رضوی منطقه ۹ کرج با همکاری آموزش و پرورش مراسم زیارت امام مهربانی‌ها را با حضور ۶۰۰ دانش آموزان برگزار کرد.

این برنامه در مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی دختران برگزار شد و خادمیاران رضوی کانون منطقه ۹ و حاملان پرچم متبرک حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در میان اشک و شوق دانش‌آموزان، اولیا و مسئولان مدرسه، با استقبال رسمی انجمن دانش‌آموزی در جایگاه حضور یافتند.

در این مراسم باشکوه که مسئولان مدرسه از قبل با همکاری انجمن اولیا و مربیان برنامه‌های آن را تدارک دیده بودند، پس از قرائت قرآن و صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام، سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود حماسی "سلام فرمانده" توسط تمامی دانش‌آموزان حاضر به زیبایی همخوانی شد.

بعد از اجرای دکلمه و دلنوشته‌های دانش‌آموزان،  توضیحات مختصری در مورد خادمیاری امام هشتم علیه السلام و چگونگی خادمیاری دانش آموزان ارائه شد.

در پایان مراسم دانش آموزان با صفوف منظم و در میان دود اسپند وارد جایگاه شده و پس از تبرک جستن از پرچم متبرک حضرت ثامن الحجج علیه السلام و دریافت بسته تبرکی به کلاس‌های خود رفتند.

بعد از این مراسم باشکوه، در جلسه خادمیاران رضوی کانون منطقه ۹ و مسئولان مدرسه، از بین دلنوشته‌ها، نقاشی‌ها و نامه‌های دانش‌آموزان خطاب به امام مهربانی‌ها، با انجام قرعه‌کشی، هشت نفر از دانش‌آموزان و چهار نفر از پرسنل مدرسه برای سفر زیارتی مشهد مقدس انتخاب شدند.

در حاشیه همین جلسه، اسامی دانش آموزان بی‌بضاعت مشخص شد تا با هماهنگی مسئولان مدرسه نسبت به توزیع بسته کمکی ارزاق و پوشاک در بین آن‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.

این برنامه زیبا با پذیرایی از دانش آموزان، اولیا و خادمیاران و با عکس دسته‌جمعی پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی