پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی جیرفت؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۷

جشن بزرگ میلاد سرداران کربلا برگزار شد

به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت جشن بزرگ میلاد سرداران کربلا در حسینیه شهدا برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مراسم جشن میلاد سرداران کربلا حضرت امام حسین(ع)، اباالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) از سوی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه شهدا با حضور دوستداران اهل بیت برگزار شد.

محسن نسب امیری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان در این مراسم  اظهار داشت: تقدس نیروی سپاه به عنوان مدافعان وطن به  لباس سبزی است که بر تن دارند اما به معنای واقعی در عمل به آرمان های انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی است.

وی بیان داشت: امروز همه افرادی که در مسیر حق ثابت قدم و لبیک گوی ندای رهبری هستند و از منویات ایشان پیروی می کنند می توانند پاسدار انقلاب باشند.

نسب امیری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار پیش روندگی و پیش برندگی نیروهای سپاه هستند، ابراز داشت: نیروهای سپاه به عنوان افرادی مومن، مجاهد، تکلیف گرا، ولایی و انقلابی به خوبی به وظیفه پاسداری خود عمل می کنند و به عنوان خدمتگزار مردم در بخشهای فرهنگی، آموزشی فعالیت می کنند.

در ادامه این مراسم کرامت پیرنیا، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: پاسداران الگويي چون امام حسين(ع) بزرگ پاسدار دين اسلام دارند و همواره بايد با الگوگيری از حماسه عظيم عاشورا و دفاع از دين در نگهبانی از نظام اسلامی تلاش كنند.

ایشان ضمن ارائه گزارشی ازفعالیت کانون های تخصصی وعمومی در سطح شهرستان ابراز داشت: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آماده همکاری با ناحیه مقاومت  سپاه پاسداران در جهت از بین بردن فقر و خدمت رسانی به نیازمندان است.

در پایان این مراسم  با اهدای لوح تقدیر از پاسداران تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی