پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۵

افزایش ظرفیت تولید در شرکت آرایه‌های معماری رضوی/ ۶۰ پروژه فعال در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید این شرکت در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» گفت: درحال حاضر حدود ۶۰ پروژه فعال در زمینه‌های مختلف در دست اقدام است.

سید احمد علویون، مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: ورود این شرکت به حوزه‌هایی مانند آینه‌کاری، گچ‌بری، صوت و تصویر و...، حکایت از افزایش ظرفیت تولید در آرایه‌های معماری رضوی دارد.

وی با اشاره به افزایش ۱۶۰ درصدی بودجه عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: این بودجه امسال ۱۳۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال آن محقق شده است.

مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم فعالیت‌ها نسبت به سال گذشته، زمینه اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم به شکل قابل توجهی افزایش یافته، به طوری که در سال 1401 برای حدود ۲۲۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی، ارتقاء کیفیت محصولات، افزایش رضایتمندی مشتریان، توسعه و گسترش فعالیت‌ها، افزایش سودآوری و تثبیت در بازار و افزایش سهم بازار و... را از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

تأمین ملزومات چوبی حرم مطهر رضوی و اعتاب عالیات

علویون با اشاره به اجرای پروژه‌های در دستور کار در حرم مطهر رضوی در زمینه چوب و کاشی اظهار کرد: زیباسازی و اصلاحات اساسی در رواق امام خمینی(ره)، احداث اتاق‌های تشرف بانوان در ورودی‌های حرم مطهر و...، بخشی از این اقدامات به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: علاوه‌براین، مراحل پایانی ساخت درب و پنجره‌های حرم حضرت علی(ع) در نجف اشرف درحال انجام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی