پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۲

اقدامات امام رضایی کوهچناری ها برای کمک به سنت رسول الله

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان کوهچنار استان فارس به کمک خیرین جهت کمک به ازدواج آسان این سنت رسول الله صل الله علیه و آله اقدامات خیر انجام دادند.

به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان کوهچنار به کمک خیرین جهت کمک به ازدواج آسان این سنت رسول الله صل الله علیه وآله تعداد ده سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، یک تخته فرش ۱۲ متری، یک تخته فرش ۶ متری، پتوی دو نفره و یک نفره، یک دستگاه اتوی برقی، ظروف تفلون، ظروف چینی، فلاسک چای، قاشق و چنگال، یک دست کارد میوه خوری، اجاق گازطرح پنج شعله، یک دستگاه چرخ گوشت، آب میوه گیری و دستگاه چای ساز تهیه کردند و آماده واگذاری به ده زوج جوان از خانواده های مستضعف شهرستان که از قبل شناسایی شده اند به نیابت از امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، می باشد.
این جهیزیه ها قرار است به مناسبت  نیمه شعبان میلاد سراسر نور حضرت صاحب الزمان امام حی و حاضر ما با حضور مردم ولایتمدار و مسئولین شهرستان به این ده زوج جوان اهداء شود.
ضمناً با این ده سری، صد و ده سری جهیزیه توسط خادمیاران رضوی این شهرستان تهیه و به زوج های جوان از خانواده های مستضعف به نیابت از امام رئوف اهداء شده است.

گفتنی است هرسری جهیزیه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال است که درمجموع ده سری ۴ میلیارد ریال برآورد شده و تماماً از کالاهای ایرانی درجه یک انتخاب شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی