پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۱

چهارشنبه های امام رضایی با دعا و مهربانی به صدرا رسید

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهر صدرای شهرستان شیراز در ادامه برنامه هفتگی خود، چهارشنبه امام رضایی را مصادف با دهم اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهر صدرای شهرستان شیراز در ادامه برنامه هفتگی چهارشنبه های امام رضایی به وسیله کانون های محله ای خدمت رضوی حضرت ولیعصر(عج)، قمر بنی هاشم(ع)، امام رضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و فاطمه زهرا(س) در مساجد محله خود برگزار کردند که این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و صلوات خاصه امام رئوف  شروع شد و با سخنرانی امامان جماعت مساجد و قرائت زیارت امین الله  و پذیرایی پایان پذیرفت.
 در این برنامه ها برنامه ریزی به این صورت است که هر کدام از مردم ولایتمدار خاصه خادمیاران رضوی که قدرت معیشتی بیشتری را دارند غذایی را که برای خانواده خود درست می کنند به تعدادی که می توانند بیشتر درست کنند و زیاده از خود را بسته بندی نموده و به کانون محله ای خدمت رضوی تحویل دهند.

سپس این غذاها توسط کانون محله ای جمع آوری و بین خانواده های مستضعف به نیابت از امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا توزیع می گردد.

در این هفته تعداد ۳۲ پرس غذای گرم اعم از زرشک پلو با مرغ، خورش قیمه، خورش قورمه سبزی، استانبولی پلو، کباب تابه ای و سوپ توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی