پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۱

آوای سلام بر امام رئوف در مدارس اصفهان طنین انداز شد

مراسم چهارشنبه امام رضایی با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز دبستانی در مدارس دخترانه منطقه محروم دارک برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در مراسم باشکوهی که در دو دبستان دخترانه نور و شهید آیت‌الله مدنی با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر این مدارس برگزار شد، طنین پرشور ذکر سلام بر امام رضا(ع)، به این مکان آموزشی رنگ و هوایی معنوی بخشید.
این مراسم که به مناسبت چهارشنبه های رضوی و همزمان با اعیاد شعبانیه به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اصفهان و مشارکت آموزش و پرورش ناحیه چهار شهر اصفهان، در میان شور و اشک‌های اشتیاق این نوگلان محب امام رضا(ع) و معلمان آن‌ها انجام پذیرفت، با مراسم پرچم گردانی و اجرای صلوات خاصه و پذیرایی همراه بود.
در پایان این برنامه به این نوگلان محب امام رضا(ع)، ضمن تمسک جستن و عبور از زیر پرچم امام هشتم هدایایی از طرف آموزش و پرورش ناحیه چهار و نبات تبرکی از طرف دبیرخانه خدمت رضوی اصفهان تقدیم شد.
در برگزاری این مراسم معنوی و پرشور جمعی از خادمیاران کانون تخصصی قرآن  کریم و کانون تخصصی تعلیم و تربیت نیز همکاری و مشارکت داشتند. 
رضوی نیا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار شهر اصفهان که در این مراسم حضور داشت ضمن تأکید بر لزوم ادامه برنامه  چهارشنبه امام رضایی در مدارس علی الخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار شهر اصفهان، از دبیرخانه کانون خدمت رضوی برای همراهی و مشارکت  در این برنامه معنوی قدردانی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی