پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۴

برگزاری جشن یک سالگی واحد نوجوانان خادمیار رصوی در بابل

به همت واحد جوانان و نوجوانان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل، جشن نخستین سالگرد آغاز به کار این کانون با حضور ۱۸۵ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی، همراه با قدردانی از فعالان و ممتازان مسابقات کانون برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، مراسمی باشکوه با همکاری واحد جوانان و نوجوانان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و به شکرانه اولین سالروز تاسیس واحد کانون جوانان و نوجوانان با حضور جعفرزاده  دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل و برخی از مسئولین کانون های تخصصی شهرستان بابل، در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد.
مسئول واحد جوانان و نوجوانان، ضمن خیرمقدم به میهمانان مراسم، با توسل به عنایت و کرامت امام رئوف(ع)، خداوند را برای این توفیق خدمت به درگاه ثامن الحجج شکر گفت؛ سپس با اعلام مجری برنامه حاضران نظاره گر بخشی از فعالیت های یک ساله کانون در قالب کلیپ تصویری شدند.
جعفرزاده با ابراز خرسندی از راه اندازی این واحد، از تلاش، همراهی و فعالیت های اعضای واحد کانون جوانان و نوجوانان به ویژه رحمانی مسئول واحد جوانان و نوجوان کانون مرکزی خدمت رضوی بابل، با نیت خالص در راستای سیره عملی و عقیدتی امام رضا(ع)، تشکر کرد و با تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و نیمه شعبان، ایشان و صاحب الزمان(عج) را شبیه ترین فرد به پیامبر دانست که ویژگی خاص حضرت علی اکبر(ع) را در خصیصه ادب و شجاعت والای ایشان تجلی یافت.
او دوره جوانی و نوجوانی را محدوده سنی بسیار مهم و تاثیرگذار در جنبه های مختلف تربیت و تذهیب معرفی کرد و اعضای کانون را به شیوه پاک زیستن و طهارت روح و جان دعوت کرد.
در ادامه برنامه، گروه سرود نوجوانان "خادمین امام رئوف" از شهرستان بابل، که نیمی از گروه یاور رضوی نوجوان کانون بودند سرود را اجرا کردند و در پایان اجرا هدایایی متبرک که از طرف کانون تهیه شده بود به آن ها تقدیم شد.
ویژه برنامه این مراسم باشکوه، قرعه کشی ۳ سفر مشهد مقدس از طرف کانون جوانان و نوجوانان و یک سفر کربلا از طرف هیئت انصار المهدی به حاضران براساس شماره کارت های داده شده در اول مراسم بود که در زمان مناسب برندگان مشرف به این سفر زیارتی می شوند.
این مراسم با  مولودی خوانی و نوای ارادت به درگاه امام مهربانی توسط علیجانزاده یاور رضوی نوجوان کانون، اجرای نمایش کمدی از طرف گروه تئاتر فرهنگ، تقدیم هدیه متبرک رضوی به اعضای فعال و برندگان ممتاز در مسابقات کانون و تهیه کیک برای ضیافت سالروز تاسیس کانون و روز جوان همراه بود.

در انتهای مراسم با همنوای "ای صفای قلب زارم" توسط مداحان حاضر در مراسم کیک سالگرد برش خورد و به همراه برکت های متبرک به نیت این جشن رضوی از حاضران پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی