پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۴

دلگرمی دادن خادمیاران رضوی به مرزبان بابلی

در دیدار با خانواده شهید مرزبان، محمدرضا نظری در بابل، اینطور بیان شد که مرزبانان ایران، به دفاع از حریم ثامن الائمه افتخار می کنند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ به مناسبت سالروز ولادت جوان بنی هاشم حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده شهرستان بابل به همراه اعضای بسیج به دیدار خانواده مدافع و مرزبان وطن رفتند و ضمن ادای احترام به این مرزبان جوان محمدرضا نظری با اهدای تبرکات رضوی از ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
این مراسم با مولودی خوانی و صلوات خاصه امام مهربانی ها همراه شد و در ادامه خاطرات مرزبان جوان کشورمان محمد رضا نظری از زبان مادرش بیان شد: «محمدرضا آخرین فرزندم است. وقتی ۹ ساله بود در ایام محرم به مراسم تعزیه خوانی می رفت و از آنجایی که به تعزیه خوانی علاقه شدیدی پیدا کرد در دوران راهنمایی تعزیه خوانی را آغاز نمود. در اجرای اول تعزیه خوانی اش آن قدر با احساس بیان کرد که اشک همه حاضرین را در آورد، وقتی خواست موضوع شغل مرزبانی را با من و پدرش در میان بگذارد از آنجایی که می‌دانست ما موافقت نمی‌کنیم موضوع روز عاشورا را وسط کشید و نقش حضرت علی اکبر(ع) که چگونه جنگید. این موقع پسرم توانست ما را راضی کند و قول داد هر سال در روز عاشورا بیاید و رجزخوانی حضرت علی اکبر(ع) را خودش اجرا کند. الان که ۲۴ سال دارد توانسته جزء بهترین‌های نسل فعلی شبیه خوانان باشد. هرسال همزمان با رسیدن ماه محرم خود را آماده می کند تا با پوشیدن لباس حضرت علی اکبر(ع) عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان ابراز کند.»
در پایان این دیدار به رسم یادبود هدایای متبرک رضوی به ایشان و خانواده محترمش اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی