پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

امام جمعه سیرجان در جمع خادمیاران رضوی:
۱۴۰۱-۱۲-۱۳

تکریم امامزادگان، تکریم رسول الله(ص) است

خادمیاران رضوی شهرستان سیرجان به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم جشن با شکوهی را در صحن مطهر امامزاده احمد(ع) برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده، با بیان این مطلب در رابطه با اهمیت زیارت امامزادگان به ایراد سخن پرداخت و افزود: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی از امت خود خواسته که اگر می خواهید مرا اکرام کنید، فرزندان و ذریه مرا تکریم نمائید.

امام جمعه سیرجان زیارت امامزادگان را در حکم زیارت پیامبر اعظم(ص) ارزیابی کرد و افزود: در طول تاریخ و اعصار گذشته، امامزادگان ملجأء و پناهگاه مومنین بوده اند و مردم در این اماکن با خداوند متعال ارتباط برقرار می کردند و دعاهایشان به اجابت می رسیده است.

وی ضمن تبریک ایام ولادت سرداران کربلا، پیرامون شخصیت آن بزرگواران سخن گفت و افزود: این ایام فرصت مناسبی است که فضائل و ویژگی های برجسته این بزرگواران را برشماریم و سبک زندگی مان را بر محور سجایای اخلاقی اهل بیت(ع) تطبیق دهیم.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت: اگر فضائل اهل بیت(ع) را در جامعه نشر دهیم، دیگر افرادی که خود را سلبریتی قلمداد می کنند به چشم نمی آیند و مردم رهایشان خواهند کرد و آنان نیز نخواهند توانست با موضع گیری های دشمن پسند، اعتقادات و باورهای مردم را خدشه دار کنند.

گفتنی است اجرای گروه سرود دختران آفتاب و مولودی خوانی ذاکرین‌ اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی