پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه نیمه شعبان؛
۱۴۰۱-۱۲-۱۵

پویش «مهدی یاوران» آغاز به کار کرد

در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، پویش «مهدی یاوران» ویژه سربازان کوچک امام زمان(عج)، نوآموزان قرآنی مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، پویش ملی «مهدی یاوران» به‌منظور گرامی‌داشت نیمه شعبان و باهدف ترویج پیام مهدویت در میان کودکان و نوجوانان از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی طراحی‌شده و در ایام ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود.

پویش ملی«مهدی یاوران» در چهار محور شامل تزئین فضای منزل به مناسبت نیمه شعبان، کمک به مادر در پخت کیک میلاد باسعادت امام عصر(عج)، مسابقه دل نوشته و نقاشی با موضوع امام زمان(عج) برنامه‌ریزی‌شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصویر از این چهار محور، یکی از برگزیدگان این پویش باشند.

برای این پویش در هر بخش ۱۵ هدیه در نظر گرفته شده که از بین تصاویر ارسالی منتخب کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پویش ملی «مهدی یاوران» به ۶۰ نفر برگزیده از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی هدایایی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا 19 اسفند می‌توانند تصاویر فعالیت‌هایشان در هر یک از بخش‌ها به آی‌دی پیام‌رسان ایتا، گپ، بله و روبیکا به آدرس@quran-aqr ارسال کنند و در صورت برنده شدن از هدایای فرهنگی و متبرک تدارک دیده‌شده بهره‌مند شوند.

 

ختم میلیون‌ ها صلوات برای سلامتی امام زمان(عج)

هم چنین همزمان با ایام میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ‌بن الحسن(عج) ختم میلیون‌ها صلوات هدیه به پیشگاه آن حضرت و به منظور دعا برای تعجیل در فرج ایشان انجام می‌شود.

خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) می‌توانند در این اقدام دسته جمعی شرکت کرده و برای سلامتی امام زمان(عج) دعا کنند. علاقه‌مندان به شرکت در این پویش نیز می‌توانند تعداد صلوات‌های خود را به مربیان مهدالرضا(ع) ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی