پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۳

پیوند آسمانی یک زوج جوان یاور رضوی در حرم امام زاده قاسم(ع) بابل

یک زوج جوان بابلی با همراهی خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) آغاز زندگی مشترک خود را به یُمن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، در حرم امام‌زاده قاسم(ع) این شهرستان جشن گرفتند.

محمود جعفرزاده دبیر کانون های خدمت رضوی بابل در گفتگو با آستان نیوز از مازندران، ضمن تشریح برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان بابل در ماه شعبان به ویژه ایام منتسب به خجسته میلاد حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان در قالب کانون های محلی و موضوعی در کنار فعالیت های عام المنفعه، برنامه های متفاوتی برای انتقال فرهنگ انتظار و مهدویت بین اقشار مختلف جامعه در دست اقدام دارند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو هستند، افزود: در همین راستا به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم عقد ازدواج یک زوج جوان یاور رضوی با حضور خادمیاران رضوی در حرم مطهر امام زاده قاسم(ع) بابل برگزار شد.

جعفرزاده گفت: این زوج یاور رضوی از کانون بانوان و خانواده با توکل به خدا و مدد از اهل بیت(علیهم السلام) بدون هیچ تشریفاتی در جوار حرم مطهر امام زاده قاسم(ع) بابل و با الگوگیری از سیره عملی شهدا، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی مهمترین هدف برپایی جشن ازدواج جوانان در اماکن مقدسه را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشویق جوانان برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده و احیای سنت حسنه دانست و افزود: این مراسم ساده که با همکاری کانون بانوان و خانواده و تولیت امام‌زاده قاسم(ع) برگزار شد، با اهدای بسته متبرک رضوی به این زوج جوان پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی