پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۵

تشرف 50 نفر از کودکان افغانستانی به حرم مطهر رضوی

در گرامی داشت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)، جمعی از کودکان افغانستانی ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع منور امام رضا(ع) از ویژه برنامه‌های فرهنگی این بارگاه ملکوتی بهره‌مند شدند.

به گزارش آستان نیوز، 50 نفر از کودکان افغانستانی به همت مدیریت زائران غیرایرانی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ضمن تشرف به صحن و سرای این حرم نورانی و زیارت مضجع منور امام رضا(ع) با حضور در رواق غدیر از ویژه برنامه های فرهنگی و سرگرمی بهره‌مند شدند.
اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم، دکلمه خوانی، اجرای مسابقه، بیان روایات نورانی امام رضا(ع) در قالب بازی و ... از دیگر برنامه ها در این ویژه برنامه فرهنگی بود و در پایان جهت تبرک و تیمن هدایای متبرک رضوی به زائران خردسال حضرت اعطا شد.
گفتنی است؛ مدیریت زائران غیرایرانی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی به صورت ماهیانه در قالب طرح ابناء الرضا(ع) میزبان کودکان و نوجوانان غیرایرانی از ملیت‌های مختلف از جمله هندی، پاکستانی، افغانستانی، عراقی، چینی، سوری و ... است که با اجرای ویژه برنامه های جشن و شادمانی، سعی بر ایجاد خاطره ‌ای خوش و به یادماندنی از حرم مطهر امام رضا(ع) در اذهان زائران ویژه این امام همام دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی