پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۴

خادمیاران «نسیم رضوان» گرد هم آمدند

به همت مرکز امور خدمه آستان قدس رضوی، دومین گردهمایی خادمیاران نسیم رضوان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، دومین گردهمایی خادمیاران نسیم رضوان با حضور بیش از 100 نفر از خادمیار رضوی در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.
در این مراسم عبدالرضا حدادیان؛ مدرس مهارت‌های ارتباط موثر در این گردهمایی به مزیت‌های افزایش سطح آگاهی و اطلاعات در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: ارتقاء سطح آگاهی، اطلاعات و دانش موجب بهره‌گیری صحیح و جلوگیری از آسیب ‌های جدی در زندگی انسان  می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه یکی از شروط موفقیت در زندگی و جامعه کنونی آموختن و بهره‌گیری از مهارت‌های ارتباط موثر است، اظهار کرد: یادگیری این مهارت‌ها موجب ایجاد صمیمیت، نفوذ و تاثیرگذاری بر دیگران می‌شود و ارتباط موثر در علوم روانشناختی اهمیت فراوانی دارد.
انواع مهارت‌های ارتباط موثر و هرم سلسله مراتب نیازهای «مزلو» شامل خودشکوفایی، عزت، عشق، ایمنی و امنیت و ... از دیگر مطالبی بود که مدرس مهارت‌های ارتباط موثر، در این گردهمایی به آن‌ها اشاره کرد.
اجرای گروه سرود گلدسته‌ها حرم و تقدیر و تجلیل از 45 نفر از خادمیاران مشغول به خدمت در نسیم رضوان، پایان بخش این گردهمایی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی