پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سی و هشتمین نشست؛  
۱۴۰۱-۱۲-۱۶

نمایندگان اجلاسیه آستان قدس رضوی و بقاع متبرکه گردهم آمدند 

به همت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، سی و هشتمین نشست کمیته نمایندگان اجلاسیه آستان قدس رضوی و بقاع متبرکه اسلامی برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این نشست روز گذشته به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در تهران و با حضور حجج اسلام والمسلمین حسینی نژاد، مشاور تولیت آستان حضرت مقدس معصومه در امور روحانیون، نیکخو، مشاور تولیت حرم شاهچراغ، ابراهیمی، مشاور فرهنگی تولیت مسجد جمکران، رکن‌الدینی و معاون فرهنگی دفتر حج و زیارت، به عنوان نمایندگان عتبات و نهادها برگزار شد.
 ارائه گزارش آستان قدس رضوی و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در خصوص میزان پیشرفت سند ملی زیارت، 
برنامه‌ریزی در خصوص اجلاسیه ششم اعم از میزبانی، مکان و محتوا، بیان نقطه نظرات اعضا در خصوص نشست‌های کارگروه‌های تخصصی و همچنین نشست‌های کمیته نمایندگان در سال آینده و همچنین برنامه‌ریزی و همفکری در خصوص اجلاسیه تولیت‌های عراقی از موضوعات این نشست بود.
شایان ذکر است، دبیرخانه اجلاسیه آستان قدس رضوی و ایران اسلامی به عنوان بخشی از ارتباطات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با عتبات عراقی و در راستای تقویت ارتباطات این آستان مقدس با عتبات شکل گرفته و مدیریت، راهبری، سیاست‌گذاری و هماهنگی آستان قدس رضوی توسط این دبیرخانه در معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی انجام می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی