پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۶

آغاز به کار آکادمی تندرستی و ارتقای عملکرد حرکتی مدارس امام رضا(ع) / ارائه «کارنامه تندرستی» به دانش آموزان برای نخستین بار در کشور 

آکادمی تندرستی و ارتقای عملکرد حرکتی مدارس امام رضا(ع) با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در محل پژوهش‌سرای امام رضا(ع) افتتاح شد. 

به گزارش آستان نیوز، از ابتدای سال تحصیلی، با هم افزایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی بنیاد فرهنگی رضوی و پژوهش‌سرای امام رضا(ع) فرایند راه اندازی این آکادمی آغاز شد و با تعیین و تجهیز مکانی بلااستفاده در پژوهش‌سرای امام رضا(ع) پیگیری شد. 
این مجموعه، با تهیه و تأمین امکانات و تجهیزات اصلاحی، ارزیابی و تمرینی نظیر کف‌پوش تاتامی، صفحه شطرنجی، توپ فیزیوبال، بوسوبال، انواع استپ‌ها، کش‌های بدنسازی، انواع کش‌ پیلاتس، دستگاه این‌بادی، پد اسکوپ، قدسنج، ترازو و...  با صرف اعتباری حدود 100 میلیون تومان افتتاح شد. 
دانش آموزان در مرحله اول، از نظر جسمی و حرکتی توسط کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی و سپس با تمرین‌های استاندارد ویژه هر فرد تحت اصلاح و درمان قرار می‌گیرند. آکادمی تندرستی برای نخستین بار در کشور به دانش آموزان «کارنامه تندرستی» ارائه می‌دهد که شامل 20 صفحه ارزیابی‌های تخصصی ساختار قامتی، حرکتی، عملکردی، تست عضلانی، ترکیب بدنی و نیز استعدادیابی است که به زبان ساده، به خانواده دانش آموز اطلاعاتی درخصوص تندرستی و یا هر سطح از ناهنجاری جسمانی می‌دهد تا در اسرع وقت با شرکت در دوره‌های اصلاحی و درمانی این مجموعه اقدام به پیشگیری از سطح جدی‌تری از اختلالات نمایند. 
سالن آکادمی همراه نیروهای متخصص، صبح‌ها در اختیار دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) است که به تفکیک دختر و پسر و پرداخت هزینه آماده خدمت‌رسانی است و بعد از ظهرها به صورت عمومی نیز ارائه خدمت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی