پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 در آستانه سال جديد،
۱۴۰۱-۱۲-۱۸

بازارچه نوروزي و كارآفريني جوان در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برپا شد

به مناسبت اعياد شعبانيه و در آستانه سال جديد، به همت كانون‌هاي آرزوي لبخند و كارآفريني واحد خواهران با حمايت معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، بازارچه نوروزي و كارآفريني جوان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)  با هدف شناسايي، معرفي و حمايت از دانشجويان كارآفرين، خلاق و مولد، نمايشگاه و بازارچه نوروزي را برپا کرده و 25 گروه دانشجويي، محصولات خود را در این بازارچه عرضه کردند.
محصولات عرضه شده شامل انواع خوراكي‌هاي سرد و گرم، شيريني‌جات، دوختني‌ها و بافتني‌ها، زيورآلات و تزييني‌ها، ظروف و صنايع دستي می‌شود كه در فضای باز واحد خواهران دانشگاه امام رضا(ع) در معرض ديد دانشجويان قرار گرفته است.
در این بازارچه برخي از دانشجويان به صورت گروهي و برخي نیز به همراه خانواده‌های خود شركت کرده‌اند. اين نمايشگاه مورد استقبال دانشجويان و بازديدكنندگان قرار گرفته و فروش قابل توجهي نیز داشته است.
شایان ذکر است، این بازارچه تا پنج شنبه 18 اسفندماه دایر است و هر يك از غرفه‌ها، مبلغ اندکی را جهت حضور در بازارچه به دانشگاه پرداخت کرده‌اند كه در نظر است مبالغ جمع آوري شده صرف امور خيريه شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی