پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع)، 
۱۴۰۱-۱۲-۱۸

جشن انتظار در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد

جشن نيمه شعبان به همت معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) با همكاري كانون مهدويت اين دانشگاه در سالن همايش‌هاي امام رضا(ع) موسسه تربيت بدني آستان قدس برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، رئيس دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در این مراسم که عصر چهارشنبه همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی(عج) در موسسه تربيت بدني آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن اشاره به حديث «أفضلُ أعمالِ اُمّتي انتظارُ الفَرَجِ»، عنوان كرد: انتظار  فرج حضرت حجت بن الحسن(عج) به عنوان برترين اعمال شناخته مي‌شود و فضائل فراوان دارد.
دکتر مرتضی رجوعي، خاطر نشان كرد: معناي حقيقي انتظار فرج، عدم رضايت به وضع موجود است و همواره فرد مومن مسلمان، اميد نسبت به آينده را در وجود خود زنده نگه مي دارد و براي ساختن آينده با شور و نشاط حركت مي كند.
وي با بيان اين كه انتظار فرج در زمره برترين اعمال شمرده مي شود كه اين موضوع ما را به عمل گرايي در عرصه جهاد، شهادت، مبارزه، امر به معروف و نهي از منكر و فضائل نيك سوق می‌دهد، عنوان كرد: صرف اينكه انتظار فرج را پديده ذهني بدانيم كه منجر به عمل و اميدآفريني نشود، در زندگي مثمر ثمر نخواهد بود اما بدون ترديد موفقيت ما و اعتقاد عميق قلبي و عملي سبب مي شود در زندگي فردي و اجتماعي به موفقيت و جايگاه ارزشمندي نائل شويم.
در ادامه این مراسم با شکوه، حسن احسان منش و محمود فكري، از طنز پردازان نمايش طنزی را اجرا كردند و در بخش ديگري نيز سجاد محمدي، با نواي گرم خود طنين انتظار را با سروده هاي زيبا و دلنشين شور و شعف خاصی به مجلس بخشید.
همچنین اين جشن كه با اجراي دكتر بهنود صدر برگزار شد، با بخش‌هاي جذاب، متنوع و متفاوت از جمله مسابقه با دانشجويان اين دانشگاه، پخش كليپ و نماهنگ از جشن انتظار سال گذشته به همراه قرعه كشي از ميان حاضران در سالن و تقدير از 11 رتبه برتر مسابقات قرآن و عترت و 10 دانشجوي راه يافته به مرحله نيمه نهايي المپياد علمي-دانشجويي همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی