پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

حضور 40 هزار دانش آموز در جشن های تکلیف بارگاه منور رضوی

مدیر پایگاه های تبلیغی و معرفتی آستان قدس رضوی از برگزاری جشن تکلیف برای۴٠ هزار نفر دختر و پسر مکلف طی سال 1401 در حرم مطهر رضوی خبر داد.

علی پایاب، مدیر پایگاه های تبلیغی و معرفتی آستان قدس رضوی در گفتگو با آستان نیوز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در سلسله برنامه های «پرواز پروانه ها» ویژه دختران و «شوق وصال» ویژه پسران، برای دختران و پسران مکلف نوجوان  در حرم مطهر رضوی جشن تکلیف برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و حجم بالای درخواست، متقاضیان برای شرکت در مراسم جشن تکلیف حرم مطهر، این جشن ها به صورت ویژه در رواق دارالمرحمه برگزار شد.

پایاب در خصوص تعداد شرکت کنندگان در این جشن ها، اظهار کرد: از اول اسفندماه تا روز نیمه شعبان روزانه ٨٠٠ تا ١٠٠٠ نوجوان مکلف دختر و پسر، مهمان جشن تکلیف حرم مطهر شدند که به صورت میانگین حدود ۵٠ نفر از این شرکت کنندگان زائر حرم مطهر رضوی بودند.

مدیر پایگاه های تبلیغی و معرفتی آستان قدس رضوی یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام شده، در مجموع و در مراسم جشن تکلیف اعیاد شعبانیه، ١٣ هزار نفر شرکت کردند که آخرین برنامه «پرواز پروانه ها» در روز نیمه شعبان برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در مراسم جشن تکلیف، ابتدا در مهمانسرای حضرت مهمان شدند و سپس در جريان جشن از برنامه هایی مانند دو رکعت نماز آموزشی، مسابقه، جنگ عروسکی و مسابقه بهره بردند.

پایاب افزود: به جرات می توان گفت که پرمخاطب ترین برنامه جشن تکلیف کشور مربوط به حرم مطهر رضوی است که معلمان و والدین می توانند ضمن تماس و هماهنگی با واحد کبوترانه حرم مطهر درخواست شرکت در این مراسم را برای دانش آموزان و فرزندان خود ثبت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی