پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۷

برگزاری گردهمایی سالانه خادمیاران کانون ایثار و شهادت استان البرز

گردهمایی سالانه خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت در ایام میلاد امام عصر در مرکز همایش های شهدای پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با شعار "همه خادم الرضاییم" برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ خادمیاران کانون ایثار و شهادت در این گردهمایی با پوشش افتخارآفرین خادمی و به نمایش درآوردن پرچم مطهر حرم رضوی بار دیگر حضور و زیارت در حرم مطهر امام مهربانی ها را در اذهان تداعی کردند.

این گردهمایی با تلاوتی از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان سید مهدی سید رحیمی آغاز شد و این محفل معنوی را نورانی کرد و سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) نیز همخوانی شد.

کلیپی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و فعالیت یک ساله کانون تخصصی خادمیاران ایثار و شهادت استان البرز با رویکرد تبیینی نیز پخش شد.
مسئول کانون ایثار و شهادت استان البرز در این گردهمایی گزارش عملکرد یک ساله این کانون را بیان کرد و خواستار حضور فعال خادمیاران در این کانون شد.

خاطره گویی خادم الرضا خدایار پیر غلام کانون تخصصی ایثار و شهادت استان البرز در خصوص چگونگی زیارت مرقد امام حسین علیه السلام و زیارت مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با کرم امام رضا(ع) حاصل شد نبز از دیگر برنامه های این گردهمایی صمیمانه بود.

بیان خاطراتی از خانواده معظم شهدای گرانقدر گل محمدی و ایرج خرم جاه و تبیین انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازسوی بانوان فرخی و عاقلی از خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت حال و هوای شهدایی به این محفل بخشید.

در این گردهمایی سرود رضای من رضای تو با نوای مداح اهل بیت(ع) سید روح الله حسینی و خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت استان البرز همخوانی شد.

حجت الاسلام ناصر مظلوم از واعظین استان و مجید حدادی معاون خادمیاران کانون های رضوی البرز نیز به بیان مطالبی با محوریت محبت امام رئوف و نماز و نحوه  گزارش نویسی در سامانه  خادمیاری به صورت کارگاهی پرداختند.

در ایستگاه پذیرایی نیز با چای و کیک از شرکت کنندگان در این گردهمایی پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی