پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول کانون ایثار و شهادت البرز:
۱۴۰۱-۱۲-۱۷

155 برنامه فرهنگی تبیینی با رویکرد دفاع مقدس در استان به اجرا در آمد

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت استان البرز گفت: 155 برنامه فرهنگی تبیینی با رویکرد ایثار و شهادت طی سال جاری در این استان به اجرا درآمد.

زهرا کارگربرزی در حاشیه گردهمایی سالانه خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت استان البرز در گفتگو با آستان نیوز اظهار داشت: همه خادمیاران از یک خانواده هستیم و هر کدام از گوشه‌ای از این شهر با شغل ها و موقعیت اجتماعی مختلف دور هم جمع شدیم و حلقه اتصال ما حضرت امام رضا(ع) است.

وی بیان کرد: نخ تسبیح این مهره ها که برگردن ما آویخته شده خدمت به زائران رضوی است و در استان البرز در کانون تخصصی خادمیاران ایثار و شهادت خدمت به خانواده های شهدا است.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت تصریح کرد: در این گردهمایی گزارش کار سالانه خادمیاران به منظور برنامه‌ریزی و نظم ساختار تشکیلاتی ارائه شد.

کارگربرزی با اشاره به اینکه باید قدردان محبت الهی خادمیاری حرم امام رضا(ع) باشیم و بترسیم روزی که این موهبت الهی از ما گرفته شود، یاد آورشد:  کانون تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز 300 خادمیار و 100 یاور رضوی دارد.

وی ادامه داد: خدمت کردن فقط در حرم امام رضا(ع) و تنها در مشهد نیست. بلکه هر فعالیت فرهنگی و تبیینی که بتوان در کانون های آستان از جمله کانون تخصصی ایثار و شهادت انجام داد خود یک خدمت است که باید با جان و دل برای آن وقت گذاشت و فعالیت کرد.

کارگربرزی گفت: خادمی نور و رحمت است که حضرت روزی ما کرده و باید با ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا به ویژه به نسل نو در راه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گام های بلندی برداشت.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت استان البرز با بیان اینکه این کانون از سال 97 در استان البرز شروع به کار کرده است، اعلام کرد: تا کنون 600 برنامه  و 370 دیدار از خانواده معظم شهدا در این کانون اجرا شده که 155 برنامه و 64 دیدار ان در سال 1401 انجام شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی