پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی فاریاب؛
۱۴۰۱-۱۲-۱۶

جشن میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان برگزار شد

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با همت خادمیاران رضوی و همکاری سپاه و دفتر امام جمعه در شهرستان فاریاب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عباس گروهی، امام جمعه فاریاب در این مراسم با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان، ضمن دعا برای جوانان، آنان را به ثبات قدم در صراط مستقیم و تلاش و استقامت در راه صحیح توصیه کرد.
 گروهی عنوان کرد: تمام روزهای سال متعلق به جوان وجوانان است و برنامه های گرام یداشت این روز باید با کیفیت برگزار شود. چرا که جوانان ما شایسته تقدیرند، جوانان آینده سازان این مملکت اسلامی هستند و باید کشور را در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسازند.

امام جمعه فاریاب در ادامه گفت: برای داشتن رفتاری درست با جوان، پیش از هر چیز باید درک درستی از جوان داشت، از اقتضائات دوران جوانی با خبر بود، او را با مجموعه ای از گرایش های پاک فطری و کشش های غریزی و شهوانی مشاهده کرد، برخی لغزش ها و ناهنجاری او را لازمه دوران جوانی دانست و با وی بر اساس ویژگی های شخصیتی یک جوان رفتار کرد، نه مطابق با ذهنیت های برآمده از شرایط روحی خویش آن گاه رفتاری منطقی، مداراگونه و همراه با دقت با جوان، شکل می گیرد و در پی آن، زمینه ای هموار برای شکوفایی استعدادهای جوان فراهم می آید.

گروهی افزود: تعامل درست با جوان، نیازمند دانش و آگاهی است، به گونه ای که گاهی رفتار ناآگاهانه‌ و ناشیانه ای با جوان می تواند به تباهی استعدادهای مادی و معنوی او بینجامد و برای همیشه او را ناامید و سرخورده کند. 

وی ابراز داشت: جوان دارای روحی لطیف و احساساتی ظریف است. پس رفتار با او نیز باید ظریفانه و لطیف باشد. جوان، مانند گل است که باغبانی او نیازمند دقت و صبوری است و همان گونه که باغبان، هرگز به هنگام پرورش گل از رنگ و بو و شادابی و طراوت آن غفلت نمی کند، هرگز نباید مربی جوان نیز از پرورش شادابی و سرزندگی و طربناکی غفلت کند. باید با جوان به گونه ای تعامل کرد که خوش بدرخشد، شاداب باشد و در عین حال، مسئولیت پذیر و کوشا باشد.

شایان ذکر است پایان بخش برنامه با مولودی خوانی توسط خادمیار تبلیغات محتشم طیران و اهدای هدیه به اسامی هم نام علی اکبر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی