پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

احسان خادمیاران شهرستان نور در روز ولادت حضرت مهدی(عج)

با لطف و مهربانی خادمیاران رضوی شهرستان نور در روز میلاد با سعادت قائم آل‌ محمد توزیع سبد معیشتی مهربانی بین نیازمندان توزیع شد.

 به گزارش آستان نیوز از مازندران به مناسبت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف در پانزدهمین روز از ماه شعبان المعظم، کانون خدمت رضوی روستای تاشکوه علیا ۱۰ کیلو گوشت گوسفندی و تعداد ۲۲ بسته سبد کالا از قبیل ماکارونی، سویا، روغن مایع، دستمال کاغذی، رب گوجه، پودر دستی و ماشینی، نمک  و قند به ارزش ۵۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار تحت پوشش این کانون توزیع نمودند. 
ولی پور دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نور درحاشیه توزیع کمک به نیازمندان گفت: دیدن لبخند رضایت دیگران و شاد کردن مردم بسیار ثواب دارد و می توان با کمک به نیازمندان و گرفتن دست آنان آن ها را سر ذوق آورد که از لبخند رضایت بخش آن ها خودتان راضی و خوشنود خواهید شد.
وی از توزیع لباس و بسته های معیشتی تا شب عید برای نیازمندان با همت خادمیاران خبر داد و اشاره کرد با برنامه ریزی در کانون های شهرستان انشاالله در ماه مبارک هم  سعی خواهند کرد خدمات خود راگسترش دهند تا پیام آور شادی برای نیازمندان و دوستداران امام رضا(ع) باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی