پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۵

تامین و اهدای یک سری جهزیه توسط کانون امامزاده ابوالعباس محمد(ع) شهر اصفهان

کانون خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمر(ع) با کمک های خود در تامین و اهداء یک سری جهیزیه، شروع یک زندگی مشترک برای زوج نومزدوجی را فراهم کرد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، علیرضا مهتری مسئول کانون خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمد(ع) گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی شهر خوراسگان با  کمک خیرین کانون، اقلام یک سری جهیزیه را تهیه و به خانواده نومزدوج نیازمند اهدا کردند تا زندگی مشترک رابرای این زوج جوان فراهم کنند.
وی افزود: خادمیار حسینعلی مهتری مسئول امور خیّرین کانون مرکزی خدمت رضوی شهر خوراسگان که به همراه جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی و با کمک خیرین بانی این کار خیّر بودند توانستند به لطف امام رضا(ع) در تداوم کمک‌های مومنانه در تامین جهیزیه نوعروس جوانی گام مهمی بردارند.
مهتری اضافه کرد: اقلام اهدا شده شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز،جاروبرقی، تلویزیون و دیگر وسایل مورد نیاز بود که هزینه تامین این سری جهیزیه مبلغ هفتصد و پنجاه میلیون ریال راشامل گردید و مابقی وسایل خانه در حال تامین می باشد.
گفتنی است خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمد(ع) در راستای حمایت خالصانه خود از نیازمندان واقعی، اقدام به شناخت ظرفیت های بالقوه موجود برای استفاده از حمایت های خیرین نموده اند که در اقداماتی، بتوانند باری هرچند ناچیز از دوش نیازمندان منطقه پانزده شهر خوراسگان برداشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی