پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی برگزار شد
۱۴۰۱-۱۲-۱۷

اجرای جشن «یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی» در بارگاه منور رضوی

به همت مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی و به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج)، جشن بزرگ «یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی» ویژه زائرین اردو زبان در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جشن بزرگ «یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی» ویژه زائرین اردو زبان، همزمان با شب ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) با حضور بیش از 350 نفر از کشور های پاکستان، هندوستان، استرالیا، آمریکا، کانادا و ... در رواق غدیر حرم مطهر رضوی برگزار شد.
این جشن باشکوه با اقامه نماز مغرب و عشاء و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن مداحان اهل بیت(ع)در وصف امام زمان(عج) با زبان اردو به مولودی خوانی و مدیحه سرایی  پرداختند.
شعرخوانی آئینی توسط شاعر آئینی به زبان اردو و اجرای گروه سرود و سخنرانی از دیگر بخش های این جشن نورانی در مجاورت مضجع منور امام رضا(ع) بود.
گفتنی است؛ مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی در اعیاد و سوگواری‌های مختلف ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی را برای زائران غیر ایرانی از کشور‌های پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق، ترکمنستان، آمریکا، استرلیا و ... در رواق‌های غدیر و دارالرحمه برگزار می‌کند تا این مهمانان ویژه امام رئوف از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی