پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت پژوهش‌سرای امام رضا(ع) انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۰

پایان اولین دوره المپیاد علمی مهارتی مدارس امام رضا(ع)  

به همت پژوهش‌سرای امام رضا(ع)، نخستین دوره المپیاد علمی مهارتی مدارس امام رضا(ع) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.  

 به گزارش آستان نیوز، این المپیاد ویژه دانش آموزان متوسطه دوره دوم و در 10 محور ادبی، برنامه‌نویسی، تربیت بدنی، ریاضی، زیست، زیست، شیمی، دینی و ذهبی، فیزیک و هوا فضا برگزار شد. از هر واحد آموزشگاهی مدارس امام رضا(ع) یک تیم 7 نفره از دانش آموزان به مسابقات معرفی شدند و امتیازات در هر محور به گروه‌ها اعلام می‌شد و با جمع‌بندی آنها برگزیدگان مشخص و معرفی شدند.  
در حاشیه این المپیاد نیز کارگاه آموزشی با عنوان «بایسته‌های موفقیت در دنیای امروز و فردا» برگزار شد که دانش آموزان با موضوعات پژوهشی و موفقیت بیشتر آشنا شوند. 
در پایان، به همه شرکت‌کنندگان گواهی و هدایای شرکت در المپیاد و کارگاه آموزشی اعطا شد. در نهایت از بین 28 دانش آموز شرکت‌کننده از واحدهای 4،10، 7 و 1، تیم‌های دانش آموزی حائز مقام‌های اول و دوم به ترتیب از متوسطه واحد 4 و متوسطه واحد 10 امام رضا(ع) بودند که به آنها مدال‌های طلا و نقره همراه لوح تقدیر اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی