پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با نیمه شعبان؛
۱۴۰۱-۱۲-۱۸

زوج فاروجی مراسم عقد خود را در مسجد برگزار کردند

به مناسبت نیمه شعبان مراسم عقد زوج جوان فاروجی در مسجد مهدیه شهرستان فاروج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی؛ همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و مراسم جشن سرور عالم امکان منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) با کمک خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان فاروج در مسجد مهدیه برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید نوروزی امام جمعه شهرستان فاروج گفت: این ایام بسیاراهمیت دارد. چرا که تمام دنیا در انتظار حضرت مهدی(عج) و قیام او است واگر می‌خواهیم ایشان را به مردم جهان بشناسانیم باید در رابطه با ایشان تبلیغات بیشتری داشته باشیم که یکی از این تبلیغات، بزای جشن میلاد ایشان است. 

وی افزود سرود سلام فرمانده، سرودی برای امام زمان(عج) است که جهانی شد، باید کارهایی از این دست بیشتر انجام شود.  باید هر کدام هر کاری که از دستمان می‌رسد در این ایام انجام دهیم و اگر نمی‌توانیم، حداقل بر درب منازل یک پرچم نصب کنیم . 

قرائت قرآن کریم، مداحی و مولودی خوانی، نوجوانان از برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد. در این مراسم خطبه عقد یک زوج جوان خوانده شد و پیوند زندگی مشترک آن ها با عشق ومحبت در این شب بسته شد تا زندگی را با اطاعت از مولایشان گره بزنند و در پایان مراسم نقل و نبات شیرینی بین عاشقان توزیع شد.
در این مراسم ۱۵ بسته معیشتی رضوی بین نیازمندان شهرستان فاروج توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی