پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۹

عطر چای امام رضا(ع) در بازار نجف آباد پیچید

به مناسبت نیمه شعبان چای خانه امام رضا(ع) توسط موکب کانون محله‌ای محب الرضا در بازار نجف آباد به مدت سه روز برپا گردید و مردم از ضیافت تبرک معنوی امام مهربانی استفاده کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد و کانون محله ای محب الرضا با همکاری کانون های تخصصی قرآن، جوانان، وقف و نذر، ایثار و شهادت، کتاب و کتابخوانی موکب توزیع چای حرم و اجرای برنامه های فرهنگی را در بازار نجف آباد برپا کردند. 

ابراهیم ولایتی، دبیرکانون مرکزی خادمیاران شهرستان نجف آباد اذعان کرد: بر اساس تقسیم کار در ستاد برنامه‌های نیمه شعبان شهرستان یکی از برنامه های محوله به کانون محله ای محب الرضا ایجاد موکب و انجام امور فرهنگی در این ایام بود و با همکاری کانون ها کار معنوی بسیار زیبا و جذابی طی سه روز در نیمه شعبان انجام شد.

ولایتی ادامه داد: با توزیع چای و پخش سرودهای انقلابی و زنده توسط ده گروه در نوبت های متعدد و توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی و اهداء تعداد ۴۰۰ جلد کتاب به نوجوانان و ۳۰۰۰ بسته نبات متبرک و پخش صلوات خاصه و کار با کودکان و نوجوانان حال و هوای معنوی خاصی ایجاد شد.

گفتنی است، بازار نجف آباد از قدیمی ترین بازارها و مشهور به با انصاف ترین کسبه می باشد که به همین جهت به غیر از مردم شهرستان مشتریان خاص خود را از شهرستان های فریدن، تیران و کرون، لنجان و فلاورجان دارد. با توجه به ایمان واعتقاد بازاریان و شروع انقلاب از این بازار در تاسوعا وعاشورای سال ۱۳۵۷ بازار این شهرستان توسط ایادی شاه به آتش کشیده شد در طول ۸ سال دفاع مقدس همه شهدای شهرستان در مسیر بازار نجف‌آباد تشییع شده اند و بسیاری از کسبه  آن پدران شهدا هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی