پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۹

جشن مردمی نیمه شعبان در فاریاب برگزار شد

به مناسبت نیمه شعبان، جشن میلاد خجسته منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) توسط کانون جوانان رضوی و هیئت منتظران مهدی(عج) در مهدیه شهرستان فاریاب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، جشن نیمه شعبان به همت کانون تخصصی  جوانان و هیئت منتظران مهدی(عج) به مدت دو شب در مهدیه شهرستان فاریاب برگزار شد.

عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان گفت: تولد امام زمان یک فرصت طلایی برای جوانان است تا با تعیین اهداف خود جزو یاران باوفای حضرت مهدی(عج) باشند. 

وی با بیان اینکه باید همیشه منتظر ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بود و برای فراهم کردن مقدمات ظهور تلاش کرد، ابراز داشت: یکی از راه‌های فراهم کردن این مقدمات توجه همه جانبه به موضوع عدالت است.

گروهی این  ماه را یکی از بهترین ماه‌های خداوند و مناجات شعبانیه را یکی از با فضیلت‌ترین مناجات‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از فضائل مهم ماه شعبان فرستادن صلوات در هنگام ظهر است.

امام جمعه فاریاب تأکید کرد: یکی از اعمال مهم در روز نیمه شعبان دعا برای تعجیل در فرج حضرت است که در خلال مراسم شادی با دل های پاک و مخلص برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) دعا کنیم، تا این انقلاب اسلامی هرچه سریعتر با فراهم شدن مقدمات ظهور به انقلاب جهانی امام زمان(عج) وصل شود. 

گفتنی است مراسم مشابهی در روستای مهروئیه فاریاب نیز برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی