پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

پیوند پویش چهارشنبه امام رضایی مدارس با انتظار مهدوی در آران و بیدگل

دانش آموزان و مربیان مدرسه مهاد آران و بیدگل با میزبانی پویش چهارشنبه امام رضایی مدارس حال و هوای باشکوه و‌معنوی رضوی را با رسم علوی و انتظار مهدوی مشق کردند و گره زدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادمیاران دفتر مرکزی خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل در اجرای پویش چهارشنبه امام رضایی مدارس با حضور در مدرسه ابتدایی مهاد درس انتظار مهدوی و سبک علوی را برای دانش آموزان مدرسه تبیین کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در پویش چهارشنبه امام رضایی مدارس ضمن ارائه مباحثی پیرامون نعمت ولایت و محبت امام زمان(عج) اهمیت انتظار و ظهور را برای دانش آموزان ارائه کرد.

پویش چهارشنبه امام رضایی مدارس همراه با ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در مدرسه پسرانه مهاد با حضور دانش آموزان، معلمان و اعضای انجمن اولیا و مربیان علاوه بر برنامه‌های پرچم گردانی و قرائت صلوات خاصه امام مهربانی‌‌ها، اهدای تبرکی آستان قدس رضوی به همه دانش آموزان و مدعوین برگزار شد.

مسابقه فرهنگی تربیتی و اهدای جوایز آن نیز با تقدیر از دانش آموزان ممتاز مدرسه، برگزاری مسابقه «حرف دل با امام زمان(عج)» و مسابقه صلوات خاصه امام رضا( ع) نیز به صورت حضوری با اهدای جوایز به پنج نفر از  دانش آموزان جوایز توسط مدیر مدرسه و دفتر خدمت رضوی از دیگر برنامه‌های کیفی پویش چهارشنبه امام رضایی مدارس در مدرسه نهاد آران و بیدگل علاوه بر  پذیرایی بود.

هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی شامل ۹۲ نفر زن و ۵۶ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی