پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۱

 فيلم مستند «رفاقت‌هاي تك» در دانشگاه امام رضا(ع) اکران شد

به همت بسيج دانشجويي واحد برادران دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، فيلم مستند رفاقت‌هاي تك، روايت پر فراز و نشيب دو دوست در مسير كارآفريني و كسب و كار صنعتي اكران شد.

به گزارش آستان نیوز، مستند 20 دقيقه‌اي رفاقت‌هاي تك، با حضور مهندس جهاني، رئيس هيئت مدير شركت فناوري و دانش بنيان آهار و يكي از شخصيت‌هاي اصلي اين مستند براي جمعي از دانشجويان اكران شد. 
مهندس جهاني با حضور در جايگاه، سوالاتي را در خصوص ديدگاه‌ها و برداشت‌هاي دانشجويان نسبت به اين مستند و فضاي كسب و كار مطرح و حاضران پاسخ هايي را ارائه کردند.
وي با اشاره به چالش‌هايی در اخذ پروژه از واحدهاي صنعتي، نا اميد نشدن، پشتكار و پيگيري را رمز موفقيت خود دانست و گفت: موقعيت فعلي شركت فناوري و دانش بنيان آهار و گسترش دامنه فعاليت هاي آن به خارج از مرزهاي كشور از آفريقا تا اروپا، از غرب آسيا تا شرق دور، بسنده نكردن به يك حوزه و ورود در حوزه‌هاي مختلف مهندسي با تاكيد بر فناوري‌هاي بالا را كه نيازمند جرئت ورزي و نهراسيدن است، از ديگر دلايل موفقيت خود ذكر كرد.
 وي به دانشجويان توصيه کرد از فرصت‌هاي موجود و نبود يا سادگي رقابت در فضاي كسب و كار ايران حداكثر بهره و استفاده را ببرند و جايگاه خود را در اين بازار كسب كنند. 
رئيس هيئت مدير شركت فناوري و دانش بنيان آهار اضافه کرد: هر چند در نگاه اول، مشكلات و موانع بسياري در كشور ديده مي‌شود اما در مقايسه با فضاي كسب و كار در ساير كشورها و به ويژه كشورهاي پيشرفته، تسهيلات، فرصت‌ها و همواري‌هاي بسيار بيشتري در كشور ما وجود دارد كه بايد از آن استفاده مفيد کرد.
شایان ذکر است، اين برنامه با پرسش و پاسخ، توضيحاتی در خصوص اميدآفريني و اهدای هدایا خاتمه يافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی