پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۱

زائران نابینا و کم بینای مازنی، میهمان بارگاه منور رضوی

١۴۵زائر نابینا و کم بینای مازندرانی همراه با خانواده مهمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) شدند. 

به گزارش آستان نیوز، سیدمهدی مسلمی جور جاده مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران ضمن اشاره به اهداف این اقدام اظهار کرد: این افراد با هدف ارج نهادن به مقام روشندلان و افزایش استقلال کاری و رفتاری در سطح جامعه با حمایت و همراهی خادمان حضرت رضا(ع) همراه خانواده به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شدند. 
وی در ادامه افزود: در برنامه اردوی ۵ روزه و با هماهنگی های انجام شده توسط خادمان رسانه ای امام رضا(ع) اعضای جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران ضمن تجربه زیارت آسان در دارالهدایه میهمان برنامه های ویژه بارگاه منور رضوی شدند. 
مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران ضمن بیان جزئیات بیشتر تصریح کرد: تعداد ۶١خانم و ٨۴ آقا در سنین مختلف از کودک تا سالمند نابینا و کم بینا با همراهی خادمان و تسهیل فرآیند زیارت، توانستند به زیارت مرقد امام هشتم(ع) مشرف شوند و بعد از آن در رواق دارالهدایه از مراسم معنوی پرچم گردانی پرچم متبرک و اهدای بسته متبرک فیض بردند. 
مسلمی بیان کرد: زائران نابینا و کم بینای مازندرانی در طی مدت اقامتشان یک وعده صبحانه مهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) خواهند شد.
 گفتنی است تشرف افراد کم توان، با شرایط خاص و زائراولی ازجمله مهمترین اهداف و برنامه های آستان مقدس امام رضا(ع) است تا در طول سال این افراد از فیض زیارت امام هشتم(ع) بهره مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی