پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از استان فارس؛
۱۴۰۱-۱۲-۱۹

اقدامات فرهنگی و خیر خادمیاران شیرازی در ایام ولادت امام زمان(عج)

خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان فارس در ایام سراسر نور میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) کارهای امام رضایی را در سطح استان به نیابت از امام مهربانی ها انجام دادند.

به گزارش آستان نیوز از فارس، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه یک شهرستان شیراز با مشارکت خیرین محلی تعداد ۸۰ جفت کفش را به قیمت ۱۰۰میلیون ریال خریداری و به نیابت از امام رضا(ع) به کودکان ونوجوانان نیازمند اهداء کردند. این کفش ها از یک مغازه دار خیر که مبلغ زیادی تخفیف جهت کمک به نیازمندان در شب عیدی به ما دادند خریداری شده بود.

اهدای ۴۲ پرس غذای گرم به نیازمندان

خادمیاران کانون خدمت رضوی محلی دست خضر از منطقه هفت شهرستان شیراز در شب تولد امام زمان(عج) تعداد ۴۲ پرس غذای گرم عدس پلو با مرغ تهیه و به نیابت از امام رئوف به خانواده های مستضعف اهداء کردند.

برپایی محفل قرآنی در چهارشنبه های رضوی

خادمیاران رضوی کانون قرآنی استان این هفته شصت و نهمین کرسی تلاوت و محفل قرآنی طرح ضیافت قرآنی در چهارشنبه های رضوی را در مسجد تاریخی آقا بابا خان در شهر شیراز پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار کردند. در این محفل نورانی که مقارن بود با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و جهت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گمنام امام زمان، پس از سخنرانی مذهبی و تلاوت مجلسی یکی از قاریان به نام استانی، جوانان و نوجوانان قرآنی به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداختند.

پذیرایی از شهروندان در موکب رضوی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان کازرون با برپایی موکبی در درب ورودی امامزاده ابا فتح با توزیع شیرینی و شربت از مردم و شهروندان پذیرایی کردند. بر پایی این موکب و ایستگاه صلواتی موجب رضایتمندی تعداد زیادی از شهروندان را به وجود آورد تا آنجایی که امام جمعه شهرستان هم در موکب حضور پیدا کردند و از خادمیاران تشکر کردند.

تهیه و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه هفت شهرستان شیراز با همکاری خیریه امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم چلو خورشت قیمه تهیه و در روز 19 اسفندماه بین خانواده های مستضعف توزیع کردند.

حضور بانوان در جلسه فرهنگی مهدوی

خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی قمربنی هاشم(ع) شهر صدرای شهرستان شیراز جلسه فرهنگی مهدوی، امام رضایی ویژه خواهران را با مشارکت سپاه ناحیه مقاومت امیرالمومنین در محل این ناحیه برگزار کردند. این مجلس که با شرکت جمعی از بانوان محله در روز ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و قرائت صلوات خاصه امام مهربانی ها و زیارت امین‌الله هدیه به ساحت مقدس امام علی‌بن موسی الرضا(ع) آغاز شد؛ سپس شرح زیارت آل یاسین، بحث مهدویت و مباحث اخلاقی از کتاب چهل حدیث امام خمینی(ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از آن خواهران حاضر در جلسه با تبرک جستن به پرچم متبرک حرم رضوی(ع) روح و جانشان را صفا بخشیدند. و در پایان، نماز امام زمان(عج) اقامه شد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی