پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

جشن میلاد امام زمان(عج) در زاهدان برگزار شد

مراسم جشنی همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج) و جلسه روشنگری جهاد تبیین(جنگ های شناختی و ترکیبی) در سالن جلسات امام رضا(ع) کمیته امداد سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، جلسه روشنگری جهاد تبیین با موضوع شناخت جنگ های ترکیبی و شناختی با حضور خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.  

در این مراسم دادخدا خدایار مدیر کانون های خدمت رضوی استان، گزارشی از فعالیت های کانون های خدمت رضوی استان بیان کرد.

وی گفت: عواملی که می تواند آسایش و امنیت را در کشور ایجاد کند روشنگری مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و بیان آن ها برای تمام افراد جامعه می باشد.

وی در ادامه افزود: شما خادمیاران و یاوران رضوی در این برهه حساس کنونی با بصیرت انقلابی می توانند جلوی توطئه های دشمن ایستاده و نقشه های شرورانه آن ها را خنثی کند.

محمد جوانی استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران با تعريف علوم شناختی و تشريح ديدگاه‌ها در اين زمينه، ديدگاه مقام معظم رهبری در خصوص علوم شناختی، يابیان کرد: علوم شناختی، علم تسخير انسان‌هاست، که باعث جهت دهي افکار، گفتار و رفتار انسان می‌شود و به واقع علوم شناختي مي‌گويد، که بشر چگونه بايد فکر کند.

وي اظهار داشت: سير تقابل جمهوري اسلامي با غرب، آخرين مرحله نبرد با غرب در عرصه علوم شناختي و جنگ شناختي است.

جوانی افزود : تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد و جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد.

وی گفت: روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه های علمی، اقتصادی و فرهنگی از اساسی ترین اهداف جهاد تبیین می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی