پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۲

افتتاح فاز جدید اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا علیه السلام

همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج)، فاز جدید اردوگاه فرهنگی رفاهی امام رضا(ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش آستان نیوز، مدیر عامل موسسه جوان آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم افتتاح فاز جدید این اردوگاه ضمن اشاره به کارکردهای فاز دوم اردوگاه فرهنگی و رفاهی امام رضا(ع) به مساحت دو هکتار، اظهار کرد:  این بخش از اردوگاه با هدف میزبانی از اردوهای خانوادگی به بهره برداری رسید.
مجتبی مختاری افزود: اردوگاه امام رضا(ع) پیش از این میزبان دانش آموزان، دانشجویان و طلاب بود اما اکنون با فضای جدید، آمادگی پذیرش خانواده ها با ظرفیت پذیرش ١٠٠ خانواده و گنجایش ۶٠٠ مخاطب به صورت همزمان در آن فراهم شده است.
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی درباره فاز جدید، توضیح بیشتری ارائه و عنوان کرد: فاز رفاهی اردوگاه یک زمین بایر و بلااستفاده بود که در راستای استفاده از منابع وقف، این دو هکتار تبدیل به مجموعه ای مفید، سالم و با نشاط برای استفاده فرهنگی و رفاهی شد. 

مختاری یادآور شد: مجموعه ٧٠هکتاری باغ بیلدر در ابتدای جاده طرقبه که اردوگاه فرهنگی رفاهی امام رضا(ع) در آن قرار دارد، یکی از باغات زیبای آستان قدس رضوی است و با دستور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی قرار شده است، طی دو سال آینده ظرفیت بخش رفاهی آن به ٣هزار نفر میزبانی در لحظه برسد تا خانواده های بیشتری بتوانند از این ظرفیت موقوفاتی در مسیر بهینه و موثر خودش استفاده و بهره‌برداری نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی