پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۳

محفل نورانی انس با قرآن در رواق امام خمینی(ره)

همزمان با روزهای پایانی ماه شعبان المعظم، به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی «محفل اُنس با قرآن کریم» با حضور قاری بین المللی کریم منصوری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، قرآن کریم، کلام الله است و واسطه اُنس بندگان با خداست و موجب نجات انسان از ظلالت و گمراهی و تشخیص حق از ناحق در فتنه‌ها می‌شود و تنها راه نجات انسان از سردرگمی، شناخت حق و حقانیت، تعالی روح و رسیدن به سعادت حقیقی تمسک به قرآن و عترت است.

با توجه به پایان یافتن ماه شعبان و در آستانه فرا رسیدین ماه مبارک رمضان، اداره علوم قرآنی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات آیات الهی این کتاب نورانی و تعالی روح برای ورود به ماه بهار قرآن، «محفل اُنس با قرآن کریم» را از امروز 22 اسفند ماه به مدت 5 روز با حضور قاری بین المللی کشورمان، کریم منصوری در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به محافل قرآن کریم می‌توانند در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت 14 و 30 دقیقه بعدازظهر برای بهره‌مندی از فیوضات این محفل الهی در رواق مذکور حضور پیدا کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی