پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۰

برگزاری شب شعر مهدوی به همت کانون خدمت رضوی شهرستان ماکو

به مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج)، مراسم شب شعر مهدوی با حضور خادمیاران و یاوران رضوی و مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه ماکو با تبریک سالروز ولادت امام زمان(عج) گفت: توانایی و هنر  شعر سرودن  در خصوص اهل بیت علیهم السلام نعمت الهی است و افراد قلیلی از آن بهره مند هستند و شما باید قدر این نعمت را بدانید.

در ادامه  جمعی از شعرای شهرستان آقایان فرهاد تقی زاده، ابوالفتح محمدولی پور و خانم ها رقیه محمدزاده، رقیه رضانژاد و هاله هاشم زاده به ارائه سروده های خود در مدح حضرت امام زمان(عج) و امام رضا(ع) پرداختد.

در پایان از شاعران تجلیل و به حاضران نیز بسته تبرکی اهدا شد.

همچنین به مناسبت نیمه شعبان، رژه  خودرویی در شهرستان ماکو با حضور جعی از خادمیاران و یاوران رضوی و مسئولین در شهرستان ماکو برگزار شد.

سفره احسان و جشن نیز به همین مناسبت  به همت کانون مرکزی خادمیاری و خدمت رضوی شهرستان ماکو درمسجد علی ابن ابیطالب این شهر ترتیب یافت.
قرائت قرآن کریم، پخش صلوات خاصه، مولودی خوانی، اجرای تئاتر، قرعه کشی و اهدای هدیه و بسته های متبرک رضوی و پذیرائی از حاضرین از جمله برنامه های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی