پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۹

برپایی موکب پذیرایی توسط خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه

همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه با برپایی موکب خدمت رسانی به زائران پیاده «منتظران ظهور» حضرت بقیه الله(عج) خدمت رسانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین بهنام صالحی دبیر کانون های  خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه ضمن تبریک ولادت امام عصر(عج) گفت: ملتى که به خدا معتقد، مؤمن و متکى است به آینده امیدوار است و با پرده نشینان غیب در ارتباط است، ملتى که در دلش خورشید امید به آینده و زندگى و لطف و مدد الهى مى‌درخشد، هرگز تسلیم و مرعوب نمى‌شود و با این حرف ها، از میدان خارج نمی گردد. این، خصوصیت اعتقاد به آن معنویت مهدى علیه آلاف التحیة والثناء است. عقیده به امام زمان، هم در باطن فرد، هم در حرکت اجتماع و هم در حال و آینده، چنین تأثیر عظیمى دارد،این را باید قدر دانست.

وی افزود: همزمان با ولادت امام زمان(عج) مردم متدین شهرستان ارزوئیه به سمت مرقد مطهر امامزاده قلعه نو پیاده روی کردند و خادمیاران رضوی با برپایی موکب ضمن خدمت رسانی به زائرین، کارت هدیه و انگشتر از سوی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی به تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم اهدا کردند.

ایشان بیان  داشت: خادمیاران رضوی ضمن برگزاری جشن نیمه شعبان و برپایی ایستگاه صلواتی۵۵۰  پرس غذای گرم توزیع کردند.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی