پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۴

دیدار مدیران بنیاد پژوهش‌های اسلامی با خانواده معظم یک شهید و آزاده سرافراز دفاع مقدس

جمعی از مدیران و پژوهشگران بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با خانواده یکی از شهدای روز عاشورای حرم مطهر رضوی و آزاده سرافراز دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز، پژوهشگر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در این دیدار که روز گذشته انجام شد، یکی از شیرین‌ترین کارها را خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا توفیق عظیمی است که خداوند به ما عنایت فرموده و باید به این مهم افتخار کرده و قدردان آن باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار افزود: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران، جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.
آزاده سرافراز دفاع مقدس نیز در ادامه این دیدار به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداخت و گفت: سال 59، در روزهای نخستین جنگ اسیر شدم و به مدت 10 سال در اسارت رژیم بعث عراق بودم.
پیکانی ابراز کرد: این دوران با تمام سختی‌ها و مشکلاتش همچون دانشگاه و کلاس درس بود و تجربه‌های بسیار خوبی را در این مدت کسب کردم.
همچنین مدیران بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ضمن حضور در منزل شهید محمد دوستداری از شهدای روز عاشورای حرم مطهر رضوی با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کردند و به رسم یادبود هدایای متبرکی به این خانواده اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی