پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۳

محرومیت زدایی ۵ میلیاردی کانون‌های خدمت رضوی امام رئوف در شهرستان ‌مبارکه

دبیر کانون‌های خدمت رضوی امام رئوف در شهرستان مبارکه از محرومیت زدایی ۵ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۱۰۰ هزار ریالی خادمیاران و یاوران رضوی با مساعدت خیران کانون‌ها به نیازمندان، بیماران و سالمندان این شهرستان در قالب ۶۵ مصداق ثبت شده در سامانه خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، حجت الاسلام یوسفی دبیر شهرستان مبارکه انجام کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب  ۶۵ مصداق و ۵۴۳ ساعت را یادآور شد و گفت: این فعالیت‌ها با مشارکت ۱۵۲ خادمیار فعال(۱۲۰ خادمیار مرد و ۳۲ خادمیار زن)  برای ۳ هزار و ۹۷ نفر دریافت کننده خدمات در عرصه‌های تخصصی و عمومی انجام شد.

وی ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای اجرای مصادیق برنامه گروهی کانون محلی، پرداخت وام و کمک نقدی، طرح آقا حساب کردند، سلامت و درمان، تعمیر و تجهیز وسایل یا منازل خانواده‌های محروم، تهیه بسته‌های ارزاق،  غذای گرم و اطعام، تهیه جهیزیه لوازم منزل، محرومیت‌زدایی، عرصه‌های تخصصی بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، مشاوره و سایر عرصه‌های تخصصی هزینه شد.

بیشترین هزینه برای آزادی زندانی جرائم غیر عمد  به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک شد.

دبیر کانون‌ مرکزی  خدمت رضوی امام رئوف در شهرستان مبارکه دومین هزینه در بهمن‌ ماه از طریق کانون‌ها به مبلغ ۵۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را در زمینه محرومیت زدایی اعلام و اظهار کرد: بعد از ارائه خدمات فوق، پرداخت ۵۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در زمینه تامین جهیزیه سومین خدمتی است که بیشترین کمک نقدی برای آن در ماه گذشته هزینه شد.

حجت الاسلام یوسفی افزود: عرصه ساخت ابنیه ونوسازی منزل افراد محروم توسط کانون جهادی با هزینه کرد ۵۵۰ میلیون ریال به عنوان چهارمین فعالیت کانون‌های خدمت رضوی مبارکه در بهمن‌ ماه می باشد.
 
وی یادآور شد: هزینه در برنامه های گروهی کانون های محلی به مبلغ ۴۵۵ میلیون ریال، هزینه در عرصه پرداخت وام، کمک های نقدی و طرح (آقا حساب کردند) به مبلغ ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، هزینه در عرصه کتاب و کتاب خوانی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال، هزینه در توزیع ارزاق به مبلغ ۱۰۹ میلیون ریال، هزینه مصداق توزیع غذای گرم ۶۰ میلیون ریال و هزینه در حوزه سلامت ۷ میلیون ریال به ترتیب در رده  پنجم تا دهم بیشترین هزینه کمک‌های نقدی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان مبارکه قرار گرفته است.

حجت الاسلام یوسفی در مورد کانون بانوان شهرستان مبارکه بیان کرد: کانون بانوان شهرستان مبارکه با شرکت در نمایشگاه اصفهان و کسب مقام برتر و همچنین با شرکت در نمایشگاه کشوری  بانوان ارزش آفرین در مشهد مقدس(حرم مطهر رضوی) به عنوان شهرستان برتر نشان طلا و همچنین در موضوع عفاف، حجاب و اخلاق نیز رتبه برتر را کسب کرد.

در پایان حجت الاسلام  یوسفی بهترین کانون محلی از لحاظ فعالیت را کانون محلی خدمت رضوی سلطان طوس قهنویه شهرستان مبارکه و بهترین کانون از لحاظ جذب کمک را کانون محلی خدمت رضوی ثامن الائمه طالخونچه شهرستان مبارکه اعلام کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی