پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۳

نمایشگاه عیدانه بانوان ارزش آفرین استان اصفهان در مبارکه

کانون مرکزی خدمت رضوی امام رئوف مبارکه با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان این شهرستان نمایشگاه عیدانه بانوان ارزش آفرین استان اصفهان را به میزبانی شهرستان مبارکه برپا کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، کانون مرکزی خدمت رضوی امام رئوف مبارکه با همکاری خامیاران و یاوران رضوی کانون بانوان این شهرستان به مناسبت عید نوروز نمایشگاه عیدانه بانوان ارزش آفرین استان اصفهان به میزبانی مبارکه از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در محل حسینیه مرکزی شهرستان مبارکه برگزار کرد.

در این نمایشگاه علاوه بر بانوان شهرستان مبارکه بانوان ارزش آفرین از شهرستان های دیگر استان اصفهان مانند شهر اصفهان، سمیرم، سجزی، دهاقان، فلاورجان، پیربکران، شهرضا و زرین شهر شرکت کردند و در طول این مدت علاوه بر غرفه، کلیه هزینه های اسکان و غذا به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در این نمایشگاه محصولاتی همچون پوشاک، صنایع دستی و مشاغل خانگی توسط ۶۵ نفر از خانم های ارزش آفرین در قالب ۲۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

همچنین یک گروه ۱۰ نفره از خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان شورای نظارت نمایشگاه را تشکیل دادند.

رجالی از دبیرخانه مرکزی استان اصفهان و هیئت همراه از این نمایشگاه بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی