پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۴

دیدار خادمیاران رضوی با جانبازان شهرستان بابل

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت به منظور تکریم جانبازان دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به نیابت از امام مهربانی ها با ۸ خانواده جانبازان ۶۰ و ۷۰ درصد شهرستان بابل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، جمعی از خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا به همراه فرماندهان سپاه با هدف تکریم و تجلیل مقام شامخ جانبازان با حضور در منزل ۸ خانواده جانبازان علی نقی زاده، محمدرضا یگانه، سید حسین شفیعی، سید جمال حسن نژاد، علی عطاری، سید داود طاهری، سید سیف اله قاسمپور، مهدی زیاری با آن ها دیدار و با توزیع هدایای متبرک رضوی و لوح سپاس قدردان مجاهدت های آنان شدند و فضای منزلشان را با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) معطر به شمیم رضوی کردند.

در این دیدارها جانبازان جنگ هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از لحظات حضورشان در جبهه و مجروح شدن و اتفاقات پس از آن پرداختند.

در پایان خادمیاران رضوی با اهدای هدایای نفیس و لوح سپاس از خانواده جانبازان قدردانی کردند و زحمات و مجاهدت های جانبازان سرافراز را گرامی داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی