پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۵

راهنمایان سامانه تلفنی 138، پای راهنمایی مدیران بنیاد کرامت

مدیران بنیاد کرامت رضوی در دیدار با اپراتورهای سامانه ملی پاسخگویی 138 به پاسخگویی سؤالات پرتکرار زائران پرداختند .

به گزارش آستان نیوز، زیاد پیش می‌آید که اپراتورهای سامانه ملی پاسخگویی 138 و مرکز ارتباط تلفنی با زائر در حرم مطهر رضوی با پرسش‎هایی درباره خدمات اجتماعی آستان قدس، نحوه اسکان در زائرسراها و ارتباط با خادمیاران رضوی مواجه شوند. این سؤالات اگرچه پرتعداد است اما پاسخ‌های مشابهی دارد و آگاه بودن خادمیاران اپراتور در این سامانه تلفنی می‌تواند هم تا حد زیادی گره از کار زائران باز کند و هم کار را برای خودشان تسهیل کند. بر همین اساس، جمعی از مدیران بنیاد کرامت رضوی در جلسه‌ای مشترک که صبح امروز در زائرسرای رضوی برگزار شد، پاسخگوی سؤالات این خادمیاران شدند تا آن‌ها را به نحوی اقناع کنند که خود بتوانند با پاسخ‌هایشان، چراغ راه زائران دیگر باشند.
به گزارش آستان‌نیوز، مدیرعامل موسسه موقوفه خدمات زائر در این نشست گزارش کاملی از عملکرد این موسسه و زائرسرا و مجتمع های میان راهی و همچنین درباره راهبردها و برنامه‌های آینده موسسه برای ارتقای جایگاه آن اعلام کرد و گفت: تلاش ما این است که هیچ زائری در مسیر دریافت خدمات، سردرگم نشود. به همین دلیل، با سخنرانی در جمع خادمیاران سرکشیک سامانه ملی 138، تلاش کردیم تا این عزیزان به‌عنوان راهنمایان تلفنی زوار خود در جریان جزئیات امور و ساز و کار ارائه خدمات قرار بگیرند.
سید هاشمی حسینی همچنین به امکانات موجود در زائرشهر و زائرسرا شامل دارالشفا، رستوران، بخش پذیرش، فضای سبز، سرویس‌های ایاب ذهاب و نیز فعالیت ۲۸ مجتمع میان راهی در سراسر کشور اشاره کرد.
 

باید گره‌های ذهنی باز شود
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی نیز در این نشست به تبیین جایگاه معاونت خدمات اجتماعی با این توضیح پرداخت که این معاونت باید با منابعی محدود و در راستای میزان خواسته‌های زیاد محرومان عزیز فعالیت کند که این مهم طبعا می طلبد تا معاونت خدمات اجتماعی در احراز محرومیت افراد برای جلوگیری و ممانعت از فعالیت کاسبان محرومیت و نیز مهندسی مطلوب در ارایه خدمات اجتماعی دقت مضاعفی را معمول دارد.
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: موضع معاونت خدمات اجتماعی در کنار فعالیت های کمیته های امداد و مراکز بهزیستی در کشور به صورت اورژانسی و تکمیلی بوده و طبعا اولویت خدمات رسانی با دو نهاد مذکور به علت برخورداری از بودجه دولت و درآمد بیشتر آنان است و معاونت خدمات اجتماعی با توجه به عِده و عُده محدود خود و متناسب با امکانات در اختیار می تواند به ارایه خدمات می‌پردازد.
وی گفت: طبق ارزیابی‌های بنیاد کرامت رضوی مشخص شد که محور همه سؤالات زائران پیرامون خدمات موسسه موقوفه زائر، معاونت خدمات اجتماعی و مرکز خادمیاری و دبیرخانه‌های خدمت رضوی است. بر همین اساس، 25 سرکشیک خادمیاران مرکز پاسخگویی تلفنی 138، مهمان زائرسرای رضوی بودند تا برخی ابهامات و گره‌های ذهنی آن‌ها باز شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تشییع باشکوه شهدای خدمت قدردانی مردم از یک عمر تلاش‌های خالصانه آن‌ها بود
تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف را یک قدردانی اجتماعی از یک عمر تلاش و زحمات خالصانه…

تلویزیون اینترنتی