پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سال ۱۴۰۱ با حمایت آستان قدس رضوی
۱۴۰۱-۱۲-۲۴

۵۰۰ زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند

دبیر کانون های خدمت رضوی استان گیلان از اعزام ۵۰۰ نفر زائر اولی طی سال ۱۴۰۱ با حمایت خیرین گیلانی و پشتیبانی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به منظور زیارت امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از گیلان جواد شفیعی ثابت، دبیر کانون های خدمت رضوی گفت: بنیاد کرامت رضوی از زیرمجموعه های آستان قدس رضوی است که خادمیاران و یاوران رضوی استان ها را در قالب کانون های خدمت رضوی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و خدمات اجتماعی در استان ها در مسیر خدمت به آستان نورانی امام رئوف برنامه ریزی و ساماندهی می نماید.

وی افزود: عضویت در شبکه کانون های خدمت رضوی تحت عنوان یاوران و خادمیاران رضوی به صورت داوطلبانه و به نیت خادم الرضا شدن می باشد و علاقه مندان در کانون های تخصصی بر اساس سلیقه و تخصص و توان و فرصت و نیت خود در استان ها خدمات خود را که عمدتا به نیازمندان می باشد در حد وسع و توان و پشتیبانی های انجام گرفته به ثمر می رسانند.
شفیعی ثابت ادامه داد: در سال جاری با پشتیبانی آستان قدس رضوی در زمینه اسکان و تغذیه و اهدای متبرکات در مشهد مقدس و حمایت خیرین استانی برای تامین وسیله نقلیه توانستیم ۵۰۰ نفر از زائرانی که سالیان متمادی توفیق زیارت نیافته بودند را به این سفر معنوی اعزام نمائیم.
دبیرکانون های خدمت رضوی گفت: برای ایام نوروز ۱۴۰۲ طرح جامه مهربانی با هدف تامین البسه برای کودکان مناطق محروم توسط خادمیاران در حال اجرا است و مردم شریف گیلانی دلداده به امام هشتم می توانند نذورات خود را به شماره کارت نذورات آستان قدس ( 5041727010501235 ) واریز نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی